Vaihtoehdot Kauppa Volkswagen


Porsche kaatuu ristiriitoihin viimeisimmän lyhyen puristetun legendaarisen tilan alla - autot ovat voittaneet kilpailuja kuten Le Mans - nopeudella, luotettavuudella ja kauneudella, ne olivat jokaisen kunnianhimoisen nuoren mielen halu. Mutta massatuotannon kilpailijoiden syntyminen lopussa Ensimmäinen maailmansota kirjoitti vaikeuksia Stutzille ja rahoittajat tiesivät sen. Älykät rahat panostavat varastosta. Alan A Ryan, joka hallinnoi yritystä perheyritysten kautta, salaa alkoi ostaa osakkeita usein optioiden ja epäselvien holdingyhtiöiden kautta vasta vuonna 1920 , hän ilmoitti hallitsevansa 105 pistettä Stutzista. Kun Ryan ilmoitti, että hän asettuisi pikkuhousut hinnallaan, koko rahajärjestelmä kääntyi sekä kiinni olevat kauppiaat, joukko välittäjiä ja välittäjiä keskelle kauppaa joutui myös konkurssiin. Lopulta New Yorkin pörssi puuttui ja Ryan päätyi itse selvityshintaa ostamaan kalliin 100 pc: n laskevasta autoyrityksestä ja meni rintamaan Financiers tho he eivät koskaan näe temppua yrittänyt uudelleen. Erikoisesti, juoni - tai ainakin ensimmäinen osa - oli viime viikolla lähes toistuvana Volkswageniin Pian sunnuntai-iltapäivällä viisitoista jälkeen sunnuntaina 911-urheiluauton saksalainen valmistaja paljasti sen oli salaa ostanut 31 5 kappaletta VW: tä useilla rahalaitoksilla varustetuilla optioilla useiden investointipankkien kanssa. Liittyneet artikkelit. Lisätty 42 6pc: n tunnettuun tilaansa, vaihtoehdot antoivat Porschen hallinnan lähes 75 pc: stä sen suuremmasta kilpailijasta. maailmanlaajuisen hedge-rahastoalan kautta VW: n kaupankäynnin osakkeet ovat huomattavasti yrityksen käypää arvoa korkeammat ja taantuma jokaiselle muulle autonvalmistajalle lyönyt miljoonia euroja, että varastossa putoisi. Mutta lausuma huusi päinvastoin. osake - rekisteri Ala-Saksin osavaltion hallussa ja toinen arvioitu 6pc indeksejä seuranta, kauppiaat lasketaan cornered market. As yksi sanoi yli 100pc varastossa sidottu ja lähes 13pc shorted, correc t hinta oli äärettömyys. Se oli lopullinen puristus. Varasto alkoi väkevästi rankaisemalla muun DAX-indeksin Saksan johtavia yrityksiä Hedge-rahastojen arvioitiin ottaneen 30 miljardin osuman, kun investointipankit kärsivät raskaista tappioista, Myös saksalainen sääntelyviranomainen on viivytyksettä sopinut, että markkinoiden manipulointi saattaa vastata markkinoiden manipulointiin. Jopa tänä viikonloppuna Porschen ja sen neuvonantajien, mutta sääntelijöiden ja koko Saksan yritysten, maine ei ole vain pahasti vaurioitunut. Lähteet lähellä Porschea väittävät, että yhtiö ei ole koskaan aiottanut aiheuttaa rumpua ja on toiminut täysin sääntöjen sisällä. Muut tarkkailijat ovat eri mieltä Tämä on huipentuma pitkäaikaisten suunnitelmien ottamiseksi VW Porsche muokkasi purista yhtenä kaikkein brilliantly conceived varallisuuden siirtoja koskaan heillä sai hedge rahastot sijoitettu maksamaan Porsche s hankinta VW ainoa asia he aliarvioitiin oli laajuus lasku, sanoi insider. So miten urheiluauto valmistaja tulee vaihtoehto kaupankäynnin Will Porsche nyt ostaa VW, tai se on kaatunut viimeinen nurkkaan Ja vaikka ei, jälleenmyyjät koskaan ostaa toisen Porsche uudelleen. Porecin kehitystä autonvalmistaja rahoituksen insinööri on johtanut ylivoimaisen voimakkaiden tavoitteiden yhdistelmä. Ensimmäinen on Ferdinand Piechin 74-vuotias, Porschen perustaja Ferdinand Porsche, joka on myös suunnitellut kuvitteellisen VW Beetle Adolf Hitlerin Car for the People. Confusingly Piech, joka nyt kontrolloi 50 pcs Porsche s equity ja 100pc äänivallasta, vietti suurimman osan urastaan ​​VW: ssä, missä hän on hallintoneuvoston päällikkö. Piech aloitti uransa Porschessä 1960-luvulla insinööriksi ja siirtyi sitten Audion vuonna1972 Vuonna 1993 hänestä tuli VW: n puheenjohtaja ja toimitusjohtaja ennen hänen eläkkeelle siirtymistään vuonna 2002. Yksi sisäpiiriläinen sanoi, että Piech pitää VW: n elämäntyötä ja Porschen sukunimeä Hän intohimoisesti haluaa nähdä kaksi yhdistelmää ennen kuin hän kuolee. Hänen tavoitteensa on vastannut vain Porschen toimitusjohtajan Wendelin Wiedekingin vuodesta 1991 lähtien. Wiedeking, joka oli Euroopan parhaiten palkattu johtaja viime vuonna 72 6m 56 7m: n kanssa, teki Porschen autoteollisuuden tehokkain yksityinen yritys, joka voitti kansainväliset kiitokset. Lisäksi, toisin kuin stereotyyppinen saksalainen yritysspomo, hän sai mainetta siitä, että hän oli epäonnistunut ja vastoinkäymätöntä. Kirjassaan Anders ist Besser Different on parempi ja hänen omaelämäkerransä, hän esitteli Machiavellian filosofiansa, joka paljasti ylpeyden sääntöjen rikkoontumisesta, lopettamasta muita yritysjohtajia ja iloa epätavanomaisesta Davidin ja Goliathin teemasta on yksi suosikkeistani, kun hän osoittaa, että poliitikot kunnioittavat kunnioitusta. vaikka Porsche on viime vuosina laskenut kilpailijansa yli, on jäänyt takanaan kilpailijoihinsa, mikä on erityisen vaikeaa sen vuoksi, että tutkimus - ja Wiedeking näki VW: n valtavia RD-kykyjä kiivaasti ja alkoi haudata suunnitelma saada yhteinen pääsy siihen omistavan osuuden. Yksi sisäpiiriläinen sanoi, että Wiedekingin mallit VW: ssä oli motivoitunut teollisuuslogiikalla. Mutta tapa maksaa siitä tuli Holger Harter. Mr Harter, Porschen innovatiivinen talousjohtaja, alkoi tarkastella rahoitusmarkkinoita keinona parantaa yrityksen tuloja. Hän aloitti Porschen rahoitustoiminnan perusteellisen uudistamisen, jonka hän kuvasi vuonna 2002 yrityksen tärkeänä virstanpylväksi. Harterin maku ja lahjakkuus optio-kaupankäynnille alkoi herättää huomiota Jo vuonna 2003 Bernsteinin analyytikko Max Warburton oli jo keksinyt hedge-rahastoa autosessiolla kuvaamalla Porsche Samaan aikaan Porsche esitteli näkemyksensä koko VW: n mielestä näytti mahdottomalta tehtäväksi, koska ns. VW-laki määrää kynnysarvon niin sanotun 80%: n valvonnan valvomiseksi kuin 75-prosenttisesti. on yleinen saksalaisille yrityksille. Sachsenin 20-prosenttisen osakepääoman ansiosta se sai valtuudet vetoamaan kaikkiin ylivaltaussopimuksiin. Tämä ei ollut vain historiallinen tilanne, vaan se oli erittäin tärkeä poliittinen merkitys valtiolle, jonka tavoitteena on ollut VW: n työntekijöiden suojelu Syyskuussa 2005, Porsche ilmoitti ostaneensa 20pc-osakekannan VW: ssä. Miltei analyytikot kuten Warburton totesivat, että summa oli luultavasti paljon enemmän. Kukaan ei voinut kertoa, koska ostopäätöksissä Porsche sai oikeuden omistaa varastossa ilman ilmoitusta. Tämä sopi Porsche täydellisesti , etenkin siksi, että se voisi heikentää suurta osaa suoraa vihaa Niedersachsenin ammattiyhdistyksistä, jotka sitoutuivat torjumaan mahdollisia muutospyyntöjä. Vuotta myöhemmin, vuoden 2007 heinäkuuhun verotuksen voitot olivat nousseet 2: stä 1: stä vuotta aiemmin 5 9 miljardiin dollariin, ja 3 6 miljardin euron arvosta optio-oikeuksien kaupoista - yli kolme kertaa enemmän kuin myydään autoista. Porsche osti osakkeita, tällä kertaa ratkaisevasti tietäen, että elintärkeä VW-laki oli tarkastellaan ja odotetaan vetäytyvän tulevina vuosina. Yksi analyytikko sanoi, että Piech ja Wiedeking ostivat VW: n lopulta näytti mahdolliselta. Heidän tarvitsi ostaa 75 prosenttia yhtiöstä ja istua tiukasti lain muuttamiseksi, jolloin Niedersachsen ei enää voisi vastustaa Harter joutui työskentelemään. Hänen vaihtoehtojensa kaupankäyntiä häiritsivät raivokkaat rivit Piechin ja hänen serkkunsa, Wolfgang Porschen, joka on Porschen hallintoneuvoston päällikkö, siitä, miten VW: n haltuunotto toimisi. Samaan aikaan VW: n osakkeet houkuttelivat reaaliset hedge-rahastosijoittajat sekä Porsche Epätavallinen kaksinkertainen osakkeiden luokka tarjosi mahdollisuuden helppoa arbitrageuria panostamaan tavallisten ja etuoikeutettujen osakkeiden välisiin eroihin. Rahoituskriisin, erityisesti amerikkalaisten autovalmistajien sulamisen, merkitys tarkoitti VW houkutteli vielä enemmän hedge-rahastoja, jotka uskoivat, että alan, joka oli huomattavasti korkeammat kuin muilla sektoreilla, joutuivat pienentämään. Suurten lukujen hedge-rahastojen syntyminen Harterin uusi kunnianhimoinen rahoitustekninen tilaisuus Kullakin VW: n osuudella oikosuljettiin takuurahastoja, joita tarvitaan lainan ottamiseksi vakuudeksi Antamalla pankkien, joilla oli nykyinen osuutensa lainan myöntämisestä, Porsche oli jo kerännyt tulotasoa tällä tavalla. Harter oli ohjannut kuutta sijoituspankkia kullekin ostoprosentille 4 99-prosenttisesti VW: n osakkeista, jotta Porschen osake nousisi 35 prosentista taianomaiseen 75-kertaiseen tasoon. Nyt hän antoi pankit antamaan lainaa myös antamaan enemmän rahaa hedge-rahastoista. on spekuloinut, että koska hedge-rahastot kasautuivat, hän ennakoi mahdollisuuden kuroa lyhytaikaisia ​​myyjiä, joten hän pystyi nimeämään hinnansa laskeakseen ja pakottamaan miljardit pois niistä, mutta ei ole mitään todisteita tästä. rahastojen olisi pitänyt ymmärtää, että jotain kävi kulissien takana tasaisen osakekurssin vuoksi, mutta he sattui sokeasti ja myivät 13 pikseliä VW: n markkina-arvoa. Toisaalta, Warburton oli ensin selvittänyt totuus Kolme viikkoa sitten Fruit Machine VW: n Inexorable Rise - hanketta koskevassa huomautuksessa Warburton sanoi uskovansa, että Porsche oli nyt ostanut vaihtoehtoja jopa 75 prosenttia VW: stä, että päivittäinen volyymi, jota vaihdettiin VW: ssä, oli itse asiassa vain lyhytaikaiset myyjät, jotka sitten lainasivat varastoa Porschestä tai sen pankeista, ja että Porsche oli tekemässä rahaa pois liiketoimista. Kun Porsche oli keksitty älykkäässä pelissä, Porsche hylkäsi Warburtonin näkemykset saduiksi. kysymykset eivät mene pois Viime sunnuntaina, ehkä pudottamalla sääntelyviranomaisilta vaadittavaa selkeyttä, Porsche myönsi salaisuutensa, että yhtiö oli viime kuukausina linjannut kuusi investointipankkia ja ostanut molemmilla vaihtoehdoista ostaa 4 99 prosenttia VW: n osakkeista Yhtiö sanoi ne ovat käteisvaroina maksettuja optioita eli pankkien on käytettävä osakkeen arvoa käteisenä eikä osakkeiden sijasta, kuten normaaleissa optioissa. Vaihto-omaisuuden rahaksi käytetään sen jälkeen, kun se ostaa jos Porsche halusi. Vaikka Porsche miettii seuraavaa vaihetta hiljaisuudessa, sen liikenteen vahingon laajuus on alkanut nousta. Suojausrahastojen puristaminen oli näkyvin kipu. Kuitenkin kulissien takana Porschen kuusi pankkia harkitaan on myös ottanut ison koputtaa Lisäksi lisäksi Merrill Lynch, Porschen neuvonantaja, boikotoidaan hedge-rahastojen vastustamana. Vitsit, jotka on jo tehty niistä kauppiaista, jotka nyt boikotoivat itse autoja, eivät ole kaukana totuudesta. Myös volatiliteetti vaurioitui muut saksalaiset varastot ja puolestaan ​​indeksi trackers. But suurin vahinko on maine Saksan pääomamarkkinoilla, joissa sääntelyviranomaiset ovat nyt viivyttelemättä tutkivat, mitä tapahtui Kuten yksi kommentaattori sanoi missä tahansa muussa maassa tämä olisi laitonta ja tämä ei ole pieni yritys, se on Saksan suurin It sa palaa luonnonvaraiseen länteen. Mr Warburton sanoo, että avain on VW-lain kanssa Jos se menee, Porsche voi siirtyä ja ostaa sen 75 pistettä ja ottaa haltuunsa VW Jos laki pysyy, luultavasti pitkään poliittisen lobbauksen pysähtymiseen. Copyright 2017 MarketWatch, Inc Kaikki oikeudet pidätetään Käyttämällä tätä sivustoa sitoudut noudattamaan Palveluehtojen yksityisyyden suojaa ja evästeitä koskevia sääntöjä. Päivätiedot SIX Financial Information tarjoaa ja käyttöehdot Historiallinen ja nykyinen päivän lopussa annettu data SIX Financial Information Päivänsisäinen data viivästynyt vaihtotarpeita kohti SP Dow Jones Indices SM - yhtiöltä Dow Jones Company, Inc. Kaikki lainaukset ovat paikallisessa vaihtotarjouksessa NASDAQin reaaliaikaiset viimeisimmät myyntitiedot Lisätietoja NASDAQista kaupankäynnin kohteena olevat symbolit ja niiden nykyinen taloudellinen tilanne Päivänsisäiset tiedot viivästyivät 15 minuuttia Nasdaqille ja 20 minuuttia muille vaihtoehdoille SP Dow Jones Indices SM Dow Jones Company, Inc: stä SEHK päivänsisäiset tiedot toimittaa SIX Financial Information ja on vähintään 60 minuuttia viivästynyt Kaikki lainausmerkit ovat paikallisessa vaihdossa. MarketWatch Top Stories. Solutions Haluan pitää vaihtoehdot avoimena sovitulla tulevaisuuden arvolla. Aloita Volk haluamasi swagen. Sääolosuhteet ovat turvallinen tapa pitää vaihtoehdot avoinna Olemme samaa mieltä tulevaisuuden arvosta autoosi etukäteen, riippuen siitä, kuinka paljon ajaa. Kyllä, se tarkoittaa, että meillä on riski, joten sinun ei tarvitse Voit halutessasi vaihtaa Volkswagenin uuteen, pitää sen tai palauttaa sen ilman huolestuneisuutta siitä, kuinka paljon se kannattaa sopimuksenne lopussa. Voit myös olla iloisesti yllättynyt siitä, mitä autoa voit varaa. Etukäteen maksat joustavan talletuksen - me keräämme summan, jonka olet mukavalla. Kauppasi voi jopa kattaa tämän. Sitten teet kiinteät kuukausimaksut 18-48 kuukautta - maksat, ne todennäköisesti ovat pienemmät kuin luulet. Sopimuksenne lopussa on kolme vaihtoehtoa. Tee se ja valitse uusi. Huomenna ei välttämättä ole aivan oikein, joten kaupankäynti uudeksi on paras tapa saada seuraava Volkswagen Voit antaa takaisin Eos ja ajaa pois Golf, tai antaa sinulle takaisin r Golf ja aja pois Passatissa, joten auto pysyy aina elämäntapasi kanssa. Ota se Jos päätät rakastaa Volkswagenia, voit maksaa vain loput ja se on kaikki sinun. Anna se takaisin don t haluat päivittää tai pitää sitä niin kauan kuin se on rakastettu, voit yksinkertaisesti antaa sen takaisin. Käytä rahoituksen laskin aloittaa rypistymistä numeroita Voit jopa löytää voit mennä niille sähköikkunat ja nahka leikata jälkeen kaikki saatavilla sekä uusille että käytetyille autoille. Jollei maksua koskevan optio-oikeuden maksamisesta muuta johdu, meidän on noudatettava oikeudenmukaisia ​​kulumisilmoitusehtoja. Finanssivakuutusesite.

Comments

Popular posts from this blog

Keskimääräinen Forex Kauppias Palkka Seinä

Vkc Forex Mumbai

Energiaa Kauppa Riskien Hallinta Järjestelmä